همشهری آنلاین: سایت بازی‌ها نوشت: «هادی ساعی» سمبل ورزش تکواندو است.

ورود کاروان تکواندو نوجوانان ایران به مکزیک جهت شرکت در مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک نوجوانان و قهرمانی نوجوانان جهان مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، در پایگاه اطلاع‌رسانی این دوره از بازی‌ها آمده است: سرانجام تیم ایران برای شرکت در مسابقه‌های جهانی وارد باخاکالیفرنیا شد. تیم ایران را در این رقابت‌ها هادی ساعی، قهرمان دو دوره بازی‌های المپیک و دارنده یک مدال برنز این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

تیم ایران به محض ورود به مکزیک، مورد استقبال سائول کاسترو وردوگو، مدیر اجرایی ورزش ایالت باخاکالیفرنیا قرار گرفت. وردوگو در استقبال از کاروان ایران گفت: ما خیلی خیلی خوشحال هستیم و به خود افتخار می‌کنیم که قهرمان بزرگی مانند هادی ساعی وارد کشورمان شده است. این یک شانس بزرگ است که او و دیگر اعضای کادر فنی ایران را ملاقات می‌کنیم.

کاسترو خطاب به تکواندوکاران ایران گفت: "در اینجا احساس راحتی کنید و اینجا را مانند خانه خود بدانید. امیدوارم در این رقابت‌ها یکی از بهترین‌ تیم‌ها باشید. وقتی در آلمان دانشجو بودم، شانس داشتم با ایرانی‌های زیادی آشنا شوم. ما مشترکات زیادی با هم داریم. شخصیت ایرانی‌ها و مکزیکی‌ها خیلی شبیه هم است."

در ادامه گزارش پایگاه اطلاع رسانی این رقابت‌ها آمده است: ایران در این دوره از رقابت‌ها،‌ رقابت سنگینی با تیم‌های کره جنوبی، برزیل، اسپانیا، ترکیه، مکزیک و قزاقستان خواهد داشت.

هادی ساعی هم در دیدار کاسترو گفت: "احساس خوشایندی دارم و افتخار می‌کنم که به اینجا آمدم و با چنین استقبال گرمی از سوی مسئولین مکزیکی روبه‌رو شدم. برای دومین بار است که در سال جاری به مکزیک و کمپ شهر سن لوئیس می‌آیم."

آخرین مطلب گزارش نیز تمجید دیگری از هادی ساعی است که می‌گوید: ‌"ساعی سمبل ورزش تکواندو است".

کد خبر 102623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز